Monday, April 30, 2007

o boy....o boy!

12 aprilie 2007

Da wei drace....ce sa zic....ash scrie ceva mai repede sau mai multe daca nu ash avea 3 degete bulite....mai ales ca in zi de paste pe langa bataie de joc pe nemtzi am si carat scranciobu la cutie lasand in urma dureri de spate,nervi,ciuda....mandrie, independentza si continuitate spre idealuri....nush cat de maretze dar macar ma bucur ca indraznetze sunt.

Ma bucur ca home totul e bine si numai cat ma gandesc imi si imaginez starile de euforie care le-ai nutrit...si toate astea dincolo de mirosuri ori discutii despre viitor in bezna si cat de fancy ori de tunata va fi cutia unde vei dormi....for gut!Dar ce sa-i faci....intr-adevar daca stai pe o parte sa realuizezi ca si astea vor veni la un moment dat...life is sucks asha ca mai bine mancam de pe jos cat mai mult si ne dam cu fundul de pamant k niste breji ce suntem.

In toate acele mesaje ce au venit gramada peste tine....scuzati domnitza daca unele le-ati considerat revoltatoare ori deranjante dar sa stiti ca nu am intentionat deloc acestea ori sa simulez vreo anghioasa....ma rog la all mighty smiter sa nu o iei razna de la ganglioni si sa interpretez cine stie ce....si astfel deformand realul,asta apropo de mesaju cu cabina de tir....totusi funny privind din perspectiva unui cuplu din ala posesiv in care acuzele curg fara noima ori baza dar neincrederea pune accent pe infidelitate desi si aceasta de f multe ori este neexistenta...dar cum ziceam m-a amuzat teribil....deci ai loviu hau can esti bezmetic la cap...si aiurea in exprimari...ca doar de asta esti ***** nu????

Ne mai bucuram de niste pauze si lipsa unei munci constante....mai pe scurt decand cu conditia ca vopi lucra doar pt el... aici la neamtz can are pauza se freaca menta big time....vopseala, spalare, somn, ganduri, plictiseala.... dar toate astea prin alt contur de azi...pt ca dragii de noi ca doaua tanti di alea care o luat lichidarea am fost la cumparaturi si am luat diverse de ale gurii dar si un dvd,filtru de cafea ....mai ramane doar sa vina sapt viitoare televizoru,aragazu,reciva pt tv....un fel de digi tv pe la noi...deci ne dam in rand cu lumea domle.

Cu toate astea gandurile sun multe,multe triste altele singure,mai avem si mici bucurii zilnice mult haz de necaz....privim oarecum cu relax parca nebanuind ca perioada e lunga si oarece anevoioasa...dar o sa ne descurcam ca doar avem par la.....subtzioare de-acu suntem mani nu????ce dracu daca nu noi...cine????

Si uitandu-ma asha la jiobul asta al meu.....din nou imi vine in cap ideea cum ca la angajare...tot timpul gresesc institutzia si ca depun al meu impresionant cv tot timpul....dar tot timpul unde nu trebe dar si asta e un drum in glorie nu????

Cam asta ar fi cu viatza mea asta multa si personala pe care mi-o traiesc in acele 3-4 ore pan la somn dupa ce se termina muncile.

Dar partea interesanta pe care o am si de care ma bucur e faptul ca.......m-au recunoscut ceva people aici in Uelzen si cu bucurie si exclamare: Ai fost aici si anul trecut nu???? Stiam io....stiam.....si ce mai faci si mai vii...ce misto....si ca ai fatza faina si nu trebe s-o tii lunga! Oameni dragutzi....politicosi...si raman surprins placut avand in vedere raceala pe care o au in sange.....indiferentza,solitudinea si individualismul.

Cu gandul ca te prind si pe mess inchei prin a zice ca ma bucur ca te-o intzepat tanti in vena,abia astept reactii si in orasele ce vine care este,nu mai scriu la cutiutza daca nici tu nu o faci......s-o crezi tu hau....ca io is de cuvant si o sa fiu silitor si nu am sa mai fac aceeasi greseala ca la scoala sa beu cerneala...ca ioti uni m-o adus.....ha-ha....in nemtzia hau!!!!!gruvi nu?????

Ai grija de corpu tau si am sa mai dau la mesaje chiar daca ai sa raspunzi sau nu...trebe cheltuiala si la cartele nu?????poate am sa mai incerc sa sun desi nu mi-ai raspuns niciodata si chiar daca e scump bre-scump!!!

Ai grija la gat si ganglioni...io la cap si degete si te pup pe prema de pasti,portofel si sper sa-ti fie bune analizele medicale....si daca ai sida....da hau si mie ca iti dau sifilix si pojar de la ......oo....nu tre sa zic asta ca nu e frumos nu...dar asha e barbatii.....porci toti.....barbatii e porci!!!!!

P:S: Am sa invatz nemtii mai bine cum sta treaba cu memeak...asha ca un ciudos ce sunt...si tare e misto can se chinuie sa zica incercand sa te mai amuze.Oare ce o sa-i mai invatz......niste inculti domle....niste inculti!!!!

Traista si cu batzu...prin Europa

No comments: