Monday, April 30, 2007

FIDELITATE....oare doar la sistemele sourround????????

28 aprilie 2007

Si zic toate astea fara dram de rautate ghidandu-ma doar dupa ceea ce se intampla pe langa al meu chip blajin si corp de invidiat intrucat iar la randu-mi ma repet s-a investit ceva material genetic in mine.Da sheful ai dreptate cu axcea fatuca ramasa singura acum in acel orash si cu sigurantza ca numara zilele pan cand voi veni din nou acolo in orash sa-i fac iar inima sa-i bata.

Si sa stii ca am fost un dragutz cu ea si am vorbit chiar....si cu acea privire strict flambata si hlizanda de la rasuflarea taiata a inteles cam tot ceea ce i-.am zis...si am mai zis la randul meu ca apreciez toate intentiile si starile si fluturasii si tot acest pachet ce intradevar te face sa fii ok dar la randu-mi am zis ca nu pot onora nimic din toate cele etalate......sederea fiindu-mi scurta si ca io sunt doar acel calator spre coltul de happiness si care cu reale intentii si dorinte si eforturi caut sa-l gasesc ori sa mi-l fac......si ca nu pot promite ori face promisiuni.....ori speculatii...ori god knows what!!!!!

Ma intorc indignat la ce ma roade cel mai tare in momentul in care scriu de zor la aceste taste......si anume doar doua treburi ce intradevar ma zdruncina puternic din temelii:

1.Din fata prostului si de la curu calului intotdeauna sa pleci fara doar si poate si zic astea in contextul in care stau cu un nespalat.....flamand.......prost........inhcompetent mintal.......cu un handicap in ale onanismului si se tine mortish sa ma anuntze cand a avut loc evenimentul si ca si-a pregatit episodul cu pricina pt a avea un joc de mana de invidiat presupun...si zic astea acum cand dupa un sir mai lung de evenimente mi-am gasit calmul greu cocotzat ca de obicei pe culmea caruselului.....si toate aceste descrieri...le fac acum cand sunt impacxat cu mine....si bucurate cateodata ca nu am credit pe cartela ca daca m-as pune pe scris la mesaj mobil momentul prezentat fara nici o cenzura.....astare pura si nemenajanta.....sirrisli-mai bine nu.


Dar trec io si de aceste neplaceri conjugale ca sa zic asa si in continuare sunt singurul care se gandeste sa faca curat....sa stranga masa...curatenie la baie....sa duc munca mea dar sa si finalizez pe a lui intrucat el tot timpul imi zice ca nu se poate si ca nu iese.....si a dracu la mine iese si repede si bine si chiar daca cateodata sunt obosit si suparat pe mine din tot felul de motive mai vine si sheful la mine cu tot felul de replici si cu oarece acuze ushoare ca din vina mea muncesc mai mult si cum ca io as fi responsabil de incompetentza omului desi amn zis tare si raspica6t ca io garantez doar de mine ......cat despre altii.....nu bag mana in foc nici pt mine.SI deci cam asta ar fi prima parte care trebuie cu rabdare si intelegere.....descalcita...dar sa stii ca baiatul asta cauta fundul sacului.......


2.Ma aflu in orashul cu Honda...am gonit frivol pe autostrazi....am fost si inh Hamburg ca tot e la 50 km de oars...am vazut bucurie,placere,tot felul de priviri patimase,tot felul de propuneri indecente,fze de alea provocatoare care suna a invitatii erotice si incitante si toate acestea venind din partea posesoarei de HONDA.Ce ma intriga in aceasta afectivitate Hitlerista este ca desi aceasta fata urmeaza sa se marite cu prietenul ei de 4-5 ani si desi locuiesc impreuna de anul trecut....


a incercat sa ma sune de 400 ori ori mai mult in perioada in care am stat in romania.....m-a invitat la ea acasa unde dezamagita probabil de interesul de a ma juca cu al ei JESSPER-----acest caine de-l simpatizez in momentul in care vine si ea si pe care in seara cu pricina l-am lasat sa-mi rupa bluza mea de nu m-am saturat niciodata sa o port si care mi-a placut mie cel mai mult doar sa stau departe si sa refuz politicos oarece tandreturi.....kiss....hug.......si fereasca God ce altceva intrucat singurei eram .....


...al ei viitor sotz lucreraza noaptea in marchet.......deci credema ca nici nu banuiesti ce stari aiurea am cand o vad ca vine si ca trebuie sa-i gasesc tot timpul explicatii la fuga mea.....si ca defapt e normal...ca ce daca are prieten....nu-i treaba lui.....desi iar am venit cu oarece simtz conservator......ca nu e drept fata de el ce face si ca nici normal.....dar ea insista,si nu mai mentionez incurajarile venite de pe banca cu romani "futeo oi nu fi prost...pune perna si da din cur acolo"si desi e vulgar ce am zis credema ca e mai real si mult mai complex subiectul si ash vrea macar cand trebuie sa fiu si io un bulangiu si sa nu ma intereseze nik si nimic si sa fac ce nu trebuie facut si sa nu ma mai atinga tot felul de intamplari,vorbe ori situatii...si sa scap dracu de constiinta desi imi doresc nu prea se poate...cel putin deocamdata.


Aseara am iesit cu romanii de m-am bucurat de i-am vazut si sunt in n umar de trei si este si o tanti intre ei...toti din bacau si am fost de am mancat un donner kebap si am ras in nhohote si am stat pana tarziu si dupa care i-am invitat la o bere la mine in apartament.......si a dracu treaba ca fata asta cu pricina a venit acum dimineatza si mi-a zis asshloch.....un fel de gauzarule ca nu am iesit cu ea...si ca nu am fost la ea si dupa aia nu am mai inteles....sricand toata starea de bine ce am traito intens aseara....si nu pot spune in cuvinte ce a dracu de bine te simti cu romanii dincolo de defectele de le au in tara...cat de buni sunt k oameni......aici toate sunt ok..........desi mai este un roman care desi are 33 de ani si e din brasov......nu ai mai vazut.......ciudat rau...mincinos........enervant......bagacios.....ii put picioarele....l-am tuns mok......nu-l suportam nici unul.....


astept cu nerabdare sa plec dracu de aici din orash...si sa imi vad dracu de liniste...sa ma gasesc in acelasi zambet si sa trag odata si pot totdeauna acea masca si sa nu mai intre nimeni in dededsupturile ce cu atata interes m-am format sa fiu bine ca asa e cel mai bun...si ca sa imi vad de treaba ......nush....e aiurea sa fii de treaba...tolerant...si sa nu se tina cont de principiile sanatoase ce le-ai cladit......sa nu fii apreciat la scara valorica reala......

ma gandesc sa incarc cartela azio sa trimit mesaje catre tine si cioba ca e tare nasol sa nu poti raspunde si la putinele mesaje de le primesti.

Inchei aici prin a spune:LA MULTI ANI CIOOOOOOOOBA SI SA-mi traiesti tata ca azi e ziua ta si io ca un prieten bun ce-ti sunt nu sunt acolo sa te cinstesc dupa merit si sa te chinui cu niste pupe pe obraz.....sa cheltuim la billiard si la bere......si sa stam chiar si asa in nevorbire ca tare bine e tata.Sa traiesti prieten bun......si sa nu faci k mine caci ca mine patesti....si stai acolo intre putinii tai de-i ai si tine-i aproape.

Usor trist si acum ca mi-a venit si nodul in gat......desi am bagat fisa de 2 euro si ash mai avea 22 de minute plec cu ale mele role de le am in picioare...departe.....in aceasta ora de a mai ramas pana se deschide la scranciobe.....aici la acest calculator.....totul e sec....fara gust.....culoare........

6 comments:

Vortex said...

Ca sa vezi minune, ca femeile sunt infidele, dar eu zic ca se datoreaza faptului ca sunt incurajate sa o faca! What about that? Do you feel guilty?:)

moshudan said...

da shef de trib...incurajate sau nu cred ca toti avem liberul arbitru la noi deci alegerile facute in anumite situatzii privesc constiintza si moralitatea nici decum fuga pe gheatza

Vortex said...

my dear marriage breaker, moralitatea in actele de acest tip este duala si nu trebuie pusa in seama celui care greseste mai mult, in speta aceasta tanara. de aia se spune ca "it takes 2 for a tango". so nu apela la dispersia responsabilitatii, pentru ca you were also there!:)

moshudan said...

and what do i doo????i"m playng whith the dog owners....do i must feel guilty about it???????whay that????

gogu said...

Ce faci fratia. Despre noi ce sa/ti spunem avem o fetita foarte frumoasa si o cheama Ioana si are deja 4 luni. stiu ca nu prea te intereseaza dar nu am ce sa/ti fac. Te/am mai sunat dar vad ca nu vrei sa raspunz la telefon nu/ii nimic. cand ai sa vrei sa vorbesti si
cu noi ai sa vorbesti. Tot ce vreau sa/ti spun nu mai pune botul la toti si mai deschide si tu ochii. Vezi poate mai muncesti si anul acesta pe cur ca asa iti place tie.Noi suntem acum la mare si Ioanei ii face atat de bine vremea sper din tot sufletul. Om vedea ce ne mai recomanda doctorul pediatru. De citit sincer nu am citit nimic din ce ai relatat tu ca nu am avut timp Am sa citesc cand am sa ma duc la serviciu. Ai grija de tine si sa stii ca nu te/am uitat cum poate crezi tu hai paaaaaa ca imi este somn

gogu said...

daca vrei sa/ti trimit o poza de/a Ioanei da/mi un mesaj pe telefonul meu de orange daaaaaaa si daca nu vrei tot trimite un mesaj saracie si pe ce adresa daaaaaa