Monday, April 30, 2007

da da da.....

22 aprilie 2007

Da vei drace ce sa zic...impresionant tot ce mi-ai scris pana acum in cele 5 sau 6 ca nu am realizat suma totala.....si ce pot sa fac in scurtul timp de-l am: un scurt rezumat.

Asadar....ce sa zic trist ce s-a intamplat cu acea minte bolnava de a reusit sa expuna tragic si sick mind fucked up niste momente oarecum traite din plin si totusi Bacovia sa iasa la suprafata atat de jovial intr-o senilitate aiurea...oncluzia finala e ca te inteleg de acu inainte la retineri in a expune si in continuare incerc sa ma abtin si io de la orice comentariu pe marginea anumitor etape oricat de placute de am reusit sa le parcurgem in tot acest pseudo de ne-a tinut intr-o suportabilitate placuta.

Interesant si de ce ti sa intamplat la office...chiar mishto.....ash fi vrut sa frimesc si io un asemenea mess si sa fiu nevoit a-l dezbate .....comenta si motiva in acelasi timp cu tot cu roseala din obraji sa caut l feel k si tine aceleasi expresii care intodeauna incep cu aaaaa.....daaaaa stiiiii.......aaaaaa...si se termina cu oarece violentza verbala spusa ori nespusa...asa e lumile astia.

si cu base...ciudat...si chiar vreau sa am o prezentza a ceea ce se intampla prin canalul ala de une am plecat si cu siguranta am sa ma intorc la un moment dat.

Cat despre mine pot sa-ti zic ca ma trec tot felul de senzatii cam daily...care mai decare mai cu haz ori necaz...si ciudat e ca nici cu biletzelele nu mai am spor...intrucat inafara de plangeri sufletesti ori dorintze patimase nu prea as avea ce scrie.....asa ca ma intorc la a zica ca misto cu reactiile oamenilor pe care i-am intalnit anul trecut iar ei la randul lor anul asta.....si cu oarece fun.....azi ma pregatesc sa plec din Munster si ma asteapta si demontaj complet deci Blackstar din cartoon va avea azi o sosie...

si ziceam de plecare lasand in urma magulire la aceasta Jessi care se chinuie saraca in am scrie in romaneste pt a-mi explica pe intelesu meu cum ca ash fi her dream boy si ca are fluturasi la stomac decate ori ma priveste si credema ca nu cred ca am 10 minute fara sa fiu hartuit de acei ochi copilaresti potrivit varstei de 13 ani cat si k atitudine. Dezamagit insa de aceasta Izanne care anul acesta nu prea mai este la fel de dragutza si inocenta chiar un pic durdulie si rautacioasa....mai tot timpul razand de nush ce ori cine....concluzia fiind.....ori oamenii se schimba.....ori sunt prea generos cateodata in a face afirmatii pozitive la adresa inexsistenta.

Deci ziceam ca si aici las o inima stransa......si ma indrept spre Lauenbourg unde cred ca va fi bucuroasa sa ma vada fata aia de-mi place mie de motorul ala al ei care este Honda si are 220 in bord si are sunetul exact asa cum imi palce mie...desi tare bine mi-ar parea daca ar veni numai motorul...caci aceasta fata este urata cu draci......da na....in viatza nu le poti avea pe toate.....

Mai este putin timp si tre sa ma duc la scranciob......fiind si ultima zi de platz....pot sa-ti zic ca pe langa acel sistem nava care rupe geamul la apartament de inebunesc vecinii...mi-am cumparat noi rolle mai misto k alea de anul trecut.....am cumparat si reciva pt cablu tv.....mai trebe televizor si aragaz si cred ca o sa suport mai ushor urmatoarea perioada de vreme.

ultimul mesaj a fost aseara si zicea ceva de hard night...si ca daca sunt bine....si cred ca era referire la ultimul mesaj trimis de mine care era citat care este scris de la jessi care este nebuna dupe mine...si care io sunt un dragutz si nu profit de inocentza ei intrucat sunt sigur ca are cine sa o faca daca ea este de acord.

Te strang tare in bratze....musc incet dintzii....si imi pregatesc carca pt fierul de trebe carat.poti sa trimiti si azi somme mess....

TRAISTA SI CU BATZU: fara botz de branza

No comments: