Monday, April 30, 2007

deep hau..deep

15 aprilie 2007

Ce sa zic mai **** mic....am citit fascinat dar si cu o oarece doza de invidie la talentul cu care pui in miscare cuvintele....ce la randul lor descriu starile de fapt, intr-adevar impresionant. gata cu laudele ca te urci pe peretzi dupa aia si nu e bine deloc.

Nu am sa punctez numerar k tine ci doar am sa vb in continuu despre ce e pe aici prin nemtzia asta frumoasa ca privelisti.....intr-adevar oamenii astia s-au racit cred de la atata preocupare in ce priveste dezvoltarea...si bine au reusit sa stii. M-am gandit sa fac niste casete cu ce mi se pare mie interesant k peisaj feeric si alte casete despre tot felul de oameni...venitzi din toata lumea ....care intr-o sperantza de mai bine s-au corcit si au dat nastere la tot felul de hibrizi....mai reusiti ori nu.....fiecare cu parerea lui.

Acum ma aflu in Munster...un orash colonie de turci....cica destul de agresivi la atitudine si la focuri mai ales cand se gandesc ca veselia asta ar fi in toi in momentul in care au si un spritz.....amestecuri dubioase in sticle care mai decare mai ochioase si ieftine.

In acest orash mi-am propus sa-mi fac niste percing....sa o revad pe singura fata din doichland care intradevar mi-a placut...i-a placut la randul
ei de
mine.....si in care am vazut intr-adevar acea inocentza pura in niste ochi albastri....acei ochi plini de viatza si de curiozitati placute...acel calm copilaresc...fatza aia angelica oarecum....zambet fermecator...nush....dar chiar mi-a placut de fata asta si cum ziceam ca e singura si prin faptul ca nu mi-a dovedit contrariul prin manifestarile de le vad la celelalte mandre ....dragele de ele cum se lasa trase de par.....cum isi iau suturi in fund....beau...scuipa....injura...primitivism.

Si ce m-a impresionat ca desi are acum 17 ani lucra de anul trecut la o oftalmologie (ochi nu???) si era tot timpul cu ochii pe sora ei din carutzul cu rotile....si se uita la ea normal nu k la un invalid ori ceva de genul povara ce trebe suportata ori dusa pan nush.....si ca din salariul ei plateste medicamente pt ea ....fiind si un pic mai numerosi in familie. Si avea si o prietena.....best friend forever pe care o trata cu atentzia cuvenita ......aceasta naluca Izane...si am aceasta curiozitate in continuare in ceea ce o priveste.....

Tot aici am primit si prima declaratie de dragoste din nemtzia de la o copchila aiurita ce a scris indraznetz pe o hartie alba destul de dezordonat....cu mazgalituri.....si cu final de verso.....ßtreiben zurüc.....ceva de genul clasei a 6-7 cu fugi obraznice,branciuri in vazu persoanei vizate...dar si partea finala a acestei fraze este ca este ceva de genul Irinucai acea fata lalaie si balcaza.

Trebe sa recunosc ca de cand cu scrisul de mail imi descopar in mine un stangaci talent la povestit si la pune pe taste ce trece printr-o ureche.....iese prin cealalta.....dar totusi ramane in cap....si nu e tarnacop sa stii.

Tre sa zic ca si treaba cu datu-n gioala...m-a atins si intr-un fel neplacut desi stiu ca nu ai zis-o cu nici o rautate...a fost o scapare venita din partea mea....cand singur in acel coltz de pat dintr-o rulota parca din descrierea casei batranesti a lu nenea ala din "Enigma Otiliei" gandeam la cele placute sufletului....dar dupe efect tre sa recunosc ca .....my bad....deci tot eu vin cu acea promisiune solemna cum nu ma caracterizeaza si cum nu am mai facut cum ca acest lucru nu se va mai intampla..deci am schimbat garnitura la ganduri...si deci nu o sa mai picure...o vreme buna sper io.

Asadar ne vom intelege la mailuri ori in biletele cand se va mai aduna ceva interesant si la mine....evenimente noi....dincolo de faptul ca neamtzu a ras de mine si rade in continuare la ideea ca anul trecut am muncit o gramada...pt altii si ca defapt cei cu inima mare sunt niste idioti...ori dove ceea ce cred ca inseamna dobitoc ori ceva de genul si inclin sa cred ca are dreptate...si tot azi in masina se gandea sa-mi dea un pretz la Harley-ul de-l tine pe dreapta de vreo 2 ani si care e misto asha.....deci devin interesat ushor de subiect.

Cam atat deocamdata...de maine incepe distractia la montat scranciobul....acest utilaj de UUUUUUUUUUUUIiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIaaaaaaAAAAAAAAAAA pt altii si astept cuminte zilele ce vor curge intr-un trist banal cotidian....ca acea frunza a poetului incapatzanat dornic de trairi idioate.

Iulian isi face singur rau...prin faptul ca a lui mandra este in Spania si in acel cadru de cam web mai apare gales cate o mana pe umarul de-l saruta cu pasiune altadat acest copil neputincios in fata a ceea ce i se intampla...drama.

Ulise...

No comments: