Monday, April 30, 2007

mucegaiul e aici cu mine....

12 aprilie 2007


Da deci cum spuneam mucegaiul e aici langa noi....adik io cu giuliaono cum ii zice el...ca na....e cam prostalan saracu si mai mult nu-l duce capul....se uita el aici intr-o parere dar nu intelege nimik din ce-ti scriu...si nu pot zice ca acu am ssenzatie mai placuta decat sa vb despre un om de kkt...ca e de kkt...el se uita la mine cum tst si nu intelege nik.....mucegaiu!!!!!

Vad ca nici in timpul liber nu scapam de el asha ca trebe sa ma obhisnuiesc sau sa ies sa nu mai vb cu tini aici...dar de cand sta mucegaiul langa perete frumos vopsit nu????Si saracul Arghezi xcat s-a chinuit in acele scurte poeme cu acea estretica a uratului....sincer nu-l inteleg deloc....cum ar putrea ceva urata sa fie frumos....saracu...cat efort nu????

Enyway...imi pare rau ca nu te-am pris on line sa-ti descriu toate aceste bucurii la aceste mici lucruri care ma motiveaza in oarece fel pe mai departe.

Ce sa-ti mai zic mai *** mic......imi e ciuda pe mine....inca...dupa cum scrie si in biletelul de saptamana trecuta.....sper sa-mi treaca...daca nu ghinion....ca tare bine era acasa la tine si tare rau...acu ascult manele de la giuliano...care vb cu a lui tanti de e plecata in spania....in crez de mai bine ori ceva de genul....si tanti care canta e laura vas....care isi da si inima si sufletul pt dragoste ori iubire....stii cum canta la noi tiganii de inima albastra....rau rau bre pt hertz cum se zice la acesti nemtzi.......cutzitul taie acu in carne care este incinsa de doruri......sperantze...dorinte desarte.....meka aia de o cauta si ali ben mohamed ben hassan.....saracu si a ramas doar cu cautarea......dar cine stie.......se vor veda toate la un moment dat nu????


poate totusi intri pe mess ca acu mai am 40 minute si poate vrei si tu sa fii in gand cu mine pt a nush cata oara........dar sa vedem.....iar mucegaiul ma tot intreaba acu ce tot scriu asha de mult...ca ce am de povestit dar el nu stie ca la noi nik nu e superficial iar saracu....chiar daca ar avea bani.....nu stie sa se bucure de lucruri marunte care fac bine la suflet....oameni tristi bre....tristi!!!!


Iaca ca ai primit un nmail live.....in direct la stari de moment....lipsit de noima ori cursivitate in scris dar efectiv asha are loc treaba acum cand iti scriu cu maneaua in urechi.....dor de multe hau acu....ravasire....dezmatz la cap si inima....chiar si albastra.....si cand te gandesti ca niste versuri atat de scurte,seci...siropoase chiar prea....dar totusi cu oarece sambur de adevar....oare au si astia starile de le canta??????

Te caut acu pe mess sa vad daca esti....daca nu...poate mai scriu iara ori mai vb cu copii,vad io.....oricum pup acolo unde imi este mie drag si unde e al meu....cu acte in regula.

Maneaua....bat-o vina!!!!

No comments: