Monday, April 30, 2007

da.....asha e....geronimo!!!!!!!!

3 aprilie 2007

Ce pot sa zic...aici si tastele is aiurea!!!!!Dar ca un cuprin in toate aceste mailuri la care cu parere de rau nu am reusit sa-ti raspund la fiecare in parte am sa fac succint cate o remarca si totodata sa itzi expun cun o sinceritate nemasurata cam ce se afla in capul meu....puse toate sub aceeasi forma haotica mergand in paralel sa discut sute de subiecte asha ca apreciez ordinea pe care o vei face citind acest mail.


Deci aceasta e prima zi si seara in nemtzia si cu bucurie iti zic ca mi-am adus aminte de anul trecut de acest net cafee in care am intrat sa-ti povestesc urmatoarele ce au avut loc asha....cum sunt acum cu cocccisul amórtit de la mers cu autocarul 2 zile pline si in care am fost vip in momentul in care am fost coborat doar io din autocar.....cu bagaje cu tot si mi s-a rascolit toata intimitatea impachetata cu grija si la care tzin foarte mult si o etalez doar in prezentze alese ddee mine si nu de altzii.....si cum spuneam ca in timp ce o tanti urata imi rascolea chilotzeii mii aia curati...tot intrebam intruna de ce ma cauta cu ce am gresit iar ei imi tot repetau daca am droguri marihuana ori hashish.....iar eu cu timiditatea expusa unui intreg autocar raspundeam ca doar mallboro si ca fumez aceste tigari de cam 2-3 ani si nimic altceva dar cine sa auda.....hashish????????drog?????


si eu tot in fata prezentelor din autocar si care unii ma priveau cu oarece dispretz sa nu le mai creez probleme pe durata traseului continuam sa ma uit cu neputintza la ce se intampla fara a putea macar primi un raspuns la tirul de intrebari.Dar intr-un final mi-am pus toate cele la loc...si rusinat si deranjat de situatie m-am ashezat langa iulian care saracu era mai speriat ca mine.....gandindu-se ca poate ma ia politzia iar el va ramane cuc printre oamenii astia lipsiti de afectiune si foarte rauvoitori cand vine vorba de ajutor.

Deci am ajuns si in gara in Hanover de undi ca un salbatic am inceput sa dau din picioare in cautare de trasee si automate de unde imi pot lua billete pt amandoi...am reushit oarece repede ca sunt dijtept si io un pic......dupa care am umblat bezmetic sa gasesc linia....am intrebat tot peopleul de pe acolo dar totzi ridicau di umeri a nepasare....dar gasitam si linia futuii pula mamei ei de linii ne-am urcat in acel tren entreprises a lu picard ala....si k baietzii...la clasa intai nu....desi billetele la clasa a2 a erau cumparate....iar cand a venit tanti controloari....si a zis ca tre sa ne dea jos in gara cu pricina dar numai ca la poitzie ca cica calatorim la negru cineva de langa mine era iar transpirat dar se pare ca si inocentza pe care o am cateodata imi e de ajutorn si am platit diferentza de pretz rezolvand asha problema si am inceput sa gandesc ca la ce efortul asta?????

va urma in mailu care tot acu il scriu doar ca il trimit sa nu patesca ca sun sign aut!!!

John Ramurica

No comments: