Monday, April 30, 2007

primele zile......Uelzen-Doichland!!!!


5 aprilie 2007

Ce pot sa-ti zic.....daca ar fi sa respectam treaba cu biletelele la cat stres sunt expus in momentul in care am timp liber.....si ganduri....nrvi...neimpliniri...ai zice ca-s shocat....ce-i cu mine....asha ca am sa fac rezumatul cat mai real si comod cu putintza.

La munci....greu tata...grele,iar ce este si mai greu e ca am si un pic de timp liber in care efectiv simt ca innebunesc si imi si pierd din rabdare...si sa stii ca desi e a2a oara can ma aflu aici intre acesti oameni lipsiti de pasare si interes in ceea ce priveste cei care duc la bunastarea lor financiara prin mutarea din loc in loc k tziganii ma face sa ma gandesc ca motivul pt care ma aflu aici e o ambitzie ce trebuie dusa la bun sfarsit....asta in cazul in care nu apar alte oportunitati....cine stie.....nush.!!!!

Si cu toate astea.....departe aici si izolat......totusi nu ma dau batut indiferent de cate se vor arata si la cate va trebui sa fac fatza.....si sper k toate vorbele de incurajare ca tot acest timp va trece ushor...intr-un final cred ca pana la urma dupa ce voi trece de prima luna si imi voi intra din nou in ritm...toate vor intra intr-un ciudat curs firesc.

Data viitoare cred ca va fi cam peste 2-3 sapt ceea ce sper sa gasesc toate comprimate cam in 2-3 mailuri.....ca sincer imi place a dracu de mult lectura care mi-o etalezi in fiecare mail.....si sper sa nu se rataceasca.

Ash vrea sa am vesti bune sau situatii comice de relatat dar deocamdata se pare ca e pauza de revizie si deci nu cred ca voi avea timp si nici nu vreau sa scriu mail pragmatic....desi iar zic eu ca trebe zise si alea mai putin placute...ca la bucurii...ca tzaganul cu traista la pomana.....

Pan data viitoare.....sarbatori cu drag alaturi de folcks....incarcati bateriile si pregatestete de o noua rupere de totzi.....intrucat concediu se va termina mai repede decat iti doresti tu ori cei carora le pasa de tine.

Cand voi avea bani imi voi incarca cartela si iti voi trimite mess mai des si mai ushor...si deci in felul acesta te voi face partasha la adevarata intensitate....iti voi relata cald evenimentele la care particip in timp real.

Pan atunci...ma bucur ca iti sunt premiate eforturile in campul muncii...iar pe X* ......batem cai mortzi daca ar fi sa-i dam crezare la ceea ce-i rupe capu...asha ca putem sa fim generoshi si sa credem un om in situatia lui.

Imi inchei mailu cu gandul ca te vei mentine psihic la standartele normale pt ceilaltzi chiar daca tu vei duce o lupta interioara cu toate cele de te copleshesc in oarece masura...si ca odata cu sosirea ta acasa bateriile pline te vor canaliza pozitiv.

Sarbatori fericite si ma gandesxc hazliu la acel banc...daca mai tii minte cu iedu si porcu.

English man in NY

* common friend

No comments: